7 Ağustos 2010 Cumartesi

5 Atan Takım Eleştirilir mi?

Eleştiriliyor işte. Ben bile eleştiriyorum hatta.

"Sırp takımı" deyince biraz daha dirençli, sert, basan bir takım beklemiştim. Ama OFK Beograd deyim yerindeyse "tırt" çıktı. İlk maçta şans eseri 2 gol bulmuşlardı. Bu maç başta sıkı tuttu bizim çocuklar işi. Sonra iyi başlamamıza rağmen kendi kendimize macera aramaya başladık. Rehavetle, acemilikle, rakibe en absürd pozisyonları vererek, vaziyeti idâre etmek ve elenmek için sahaya çıkmış bir takımı bile heyecanlandırdık, umutlandırdık.

Bir kere bu takımın en büyük ihtiyâcı kaleci. Şu De Sanctis'e haksızlık etmeyin dedik, dinletemedik. Leo Franco'yu göndermek şarttı. Ama yerine kaleci alınması da. Aykut da, Ufuk da, Orkun da Galatasaray kalesini taşıyabilecek durumda değiller henüz. Bana sorarsan Aykut en hazır olmayanı. Ama onda ısrar ediyor Rijkaard. Umarım bizim görmediğimiz, onun gördüğü bir şey vardır. NTV Spor spikerinin en basit toplarda bile "Ğaayykuutt alıyooorr" diye coşması, coşturması Galatasaraylılar'ı tatmin eder mi bilmiyorum. Göreceğiz...

Ekşi Sözlük'teki zırtapozlar "Ayhan Akman - Barış Özbek - Mustafa Sarp üçlüsü" diye bir geyik muhabbeti çıkardılar, bizim taraftarımız da ne kadar meraklıymış, hemen "ehe ehe" diye bu üçlüyü diline dolamaya başladı. Şimdiden sıkmaya başladı, demiş olalım. Sarp, Beograd maçında da gene gayet iyiydi. Seviyorum bu çocuğu.

Şimdi skor aldatacak, ne desek dinlenmeyecek, umarım heybemizde sakladığımız eleştirileri dökmek büyük bir hezimet sonrasında olmaz. Zaten benim de çok yazasım yok. Haldun Üstünel-Adnan Sezgin olayına sıtkım sıyrılmış, Keita gibi bir aslan parçası gönderilmiş. Kewell'ı takımda tutmaya zar zor râzı olmuş beyefendiler falan filan...

Transferlere gelince; Cana için iyi diyorlar, Pino'nun da iyi olmasını biz umuyoruz. Çağlar bence iş yapar, ama bonservisleriyle birlikte 4 tane genç adam eder mi bilmiyorum. Semih, Erhan, Eyilik; bunlar bir şeyler beklediğimiz çocuklardı. Ali Turan da inşallah şu Sabri'den alır formayı.

Ha bu arada; Kewell... Gözümsün! ;)

Daha sezonun başı, çok değiştiririm ama benim şu an için idealimdeki kadro ise şudur:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yaz.